Tjena bloggen!

Titta! Jag lever! Det är ett mirakel! HALLELUJAH! hahah.
 
Har haft ett par riktigt stressiga veckor, ni anar inte asså, är på god väg att få magkatarr [om jag inte redan har det...] så ska lugna ner mig lite med livet nu och låta allt bli som det blir istället för att hetsa upp mig. Om mina älskade vänner vill skicka en söt kommentar kanska jag blir lite friskare och bloggar lite mer haha <3 
 
Iallafall planerar jag ett nytt vykort tills imorgon så stay tuned och puss på Er,
ni får ett par snapshots dirr från Madrid sålänge! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Frick

Hej hjärtat! Ville bara säga att jag saknar dig, och att jag hoppas du har det hur jävla awsome som helst. Vi får ta en skypedate snarast.. Vet att du är en busywomen, men vad sägs om onsdagkväll runt 8 tiden någon gång? Puss och kram snyggsara! Miss u very much, love u!

2012-11-19 @ 00:25:05
Postat av: Carre barre boi

Jag joinar gärna daten om man får göra en Ove Sundberg?;) awesome att du har börjat blogga igen, men hörru när kommer du hem?:( puss på dig & kram kram lille godingen

2012-11-19 @ 07:35:57
URL: http://Carrsi.blogg.se
Postat av: hannahlang.blogg.se

du är underbar sara! never forget

2012-11-19 @ 13:51:03
URL: http://hannahlang.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är grym Sara, kämpa på snart är det jullov och då kommer tomten :D //Lisa och Adam <3

2012-11-19 @ 16:47:12
URL: http://albol.blogg.se
Postat av: Ninni

ååååh saris! Miss u, hoppas det blir bra med lilla magisen. Hoppas verkligen allt annat är supermegadunderbra och jag tycker verkligen att du ska blogga mer så vi får läsa om ditt supermegadunderbraiga liv i Madrid!
Puss på dig snygg-sara

2012-11-19 @ 17:39:55
Postat av: Esara

åååh jag har världens finaste vänner och familj <3 puss på er ni är bäst!!

skypedate på onsdag kl 8 spikat frickis, och det är en självklarhet att coi hänkar på!!! <3

2012-11-19 @ 19:07:02
URL: http://esara.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback