Stora trygga vargen

Ibland har man så mycket för sig på en och samma gång att det är helt galet. Tusen läxor, prov, inlämningar, uppgifter, tider att passa, träningspass som ska köras, spanska som ska finslipas, ett socialt liv som ska hinnas med, prata med älskad och väldigt saknad familj, prata med minst lika saknade vänner och uppleva en hel stad. Sedan är det ju alltid trevligt om man hinner med att sova och ha lite egentid också, men sådant kommer ju i sista hand hehe. 
 
Det är synd att jag bara har 24timmar på ett dygn alltså. Har haft stressigaste veckan, så kände att lite helg har nog aldrig suttit så bra som idag, och kvällen har enbart spenderats med saker jag vill göra. Skypeat med goaste Hagis, Skypeat med bästa familjen, typ, hur länge som helst. Ätit spansk tortilla, Digestivekex, lyssnat på musik och målat har också hunnits med. Skönaste eftermiddagen och lugnaste+goaste fredagen jag varit med om på länge alltså. Nu ska jag borsta mina små tänder och hoppa i säng, har precis gjort klart en ny "sova"-lista och laddat ipoden full med batterier så ska drömma med ljudefekter hela natten, ska bli sååå skönt. 
 
 Dagens största plus? 
 
* Köttbullar till lunch i skolan
* Inköp av nya hörlurar, underbart! 
* Natasha och jag hittade Cola och fantaburkar för mindre än 2spänn, bästa!
* Min värdis, hon lagar goaste maten och kramas. 
* Roligaste Hagis på skype 
 
[puss på mina bästa, ni jag inte skypeat med, adda mig så ringer vi dirr! jag ska bli bättre på att vara online, jag lovar.]
 
 
Kommentarer
Postat av: sofia

hej din uppdatering suger. mer lasha tack!

2012-11-05 @ 21:16:40
URL: http://sofejas.blogg.se/madrid

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback