sweet

Saker jag gjort sedan sist jag bloggade: 
 
* Pluggat
* Sovit jättelänge
* Skippat sömn för att festa
* Skippat sömn för att plugga
* Firat Spaniens nationaldag 
* Blivit rånad
* Gjort en polisanmälan [på spanska, hur k u n g ?]
* Kollat på El Clasico på en real-bar. 
* Varit fullkomligt tårgripande lycklig 
* skype 
* SKYPE 
* mer S K Y P E 
* mer plugg 
* Haft så jäkla chill dagar med bästa klassisarna 
* Klättrat i berg 
* Shoppat 
* Vandrat barfota mitt i natten i Madrid 
* Ätit m a s s a mat
* Blivit matförgiftad [är dock helad nu utav spaniens alla receptfria mediciner hehe]
* Längtat efter alla er där hemma 
* Varit sjukt glad över att jag är här 
 
puss på er, jag ska börja blogga igen nu gosisar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: crack

SCOOOOOOOOOOOOOOOORE!!!!!!

2012-10-14 @ 14:04:43
Postat av: hannah

kan du inte skypea med mig någon dag <333333

Svar: ååååh självklart hannis!!!! adda saralarsson.95 så kör vi så fort som möjligt!!! <333333
Sara Larsson

2012-10-16 @ 13:19:32
URL: http://hannahlang.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback