Vykort numero uno;

Till: Linnea Frick, Karlstad. 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Frick, frickan, frickadelli, frickadellen, fricken, frickis, gosen ETC! 
 
När jag steker som mest i solen i spanien tänker jag på dig, hur mycket du älskar solen, och hur otroligt kul vi skulle ha det om du var här med mig.
Jag har bara känt dig i ett ynka år min vän, men du toppade listan på gosigaste människan jag någonsin träffat redan när vi först lärde känna varandra. Du ska veta att jag saknar dig i skolan, jag saknar någon att tjocka mig med munkar med på första rasten, någon som somnar på mattelektionen och yrvaket tittar upp, och jag saknar definitivt att skratta med dig åt alla allt för konstiga saker [tänk om min blå inte är din blå??].
Så för att locka dig lite extra att verkligen hoppa på flyget och komma hit och ge mig en frickiskram, så vill jag bara säga: Jag har solen, 30+grader varje dag, otrolig shopping, underbart sköna människor, sjukt god MAT och inte minst har jag på nätterna ett härligt Madrid, staden som aldrig sover.
Så nu vet du om att jag saknar dig goding, men jag hoppas du har det underbart bra där hemma och håller karlstad varmt och skolan rolig tills jag kommer tillbaka.
Puss på dig!
 
Kramar, Esara 
Madrid, Spanien 2012/1015
 
Kommentarer
Postat av: Carrsi

Vill också ha ett ju saris, miss u<3

Svar: Det kommer ett gumzan, var tålmodig <3 saknar dig med goding!!
Sara Larsson

2012-10-15 @ 22:55:00
Postat av: Anonym

Åhåååååå Sara kan ju säga att detta gjorde min urdåliga dag så jävla mycket bättre! Det värmde i hjärtat om man säger så. Några små tårar trängde sig till och med fram :') Skolan är så himla tom utan dig ska du veta.. Saknar att ha någon att sova på, någon som suger på zoo klubbor förjämnan, någon som får mig att skratta när jag är lite ledsen, någon som har koll på mina saker, någon som har koll på vilka arbeten som ska vara inlämnade det datumet eller när vi har prov. Saknar dina fuskprovs tips som "knacka i bordet" fusket, haha. Saknar våra djupa långa diskussioner som ibland kunde sluta i lite förvirring och upprörelse. Som du sa "om din blå inte är min blå" hahahahaha. Slutade ju typ på .... "men tänk om vi typ styrs av någon övermäktig varelse som styr oss som sims gubbar eller om vi bara är en värld i en annan mycket större värld". Längtar tills jag är hos dig i España!! Miss u so much, tror också jag kommer gilla Madrid. Låter som en stad för mig. Tusen miljarder pussar på dig min gosegos, vi ses snart!!!!!! CIAAAAO EZARAAAA SÄRAAAAAAH <3

Svar: frick, min lille frick <3 kom hit bara så kommer vi ha det så jääääevla grymt, pussisssssssss linnäjah <3
Sara Larsson

2012-10-16 @ 15:23:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback