Ayer

Igår var en riktigt bra kväll, även om det krånglade lite när jag skulle ta mig till renfen [tåget typ]. Jag Elvira och Natasha drog i varje fall in till Madde och levde lite, det var sjukt kul! Jag orkar inte skriva längsta inlägget om vad vi hade för oss hela kvällen, utan lägger upp lite bilder istället! 
 
Och ikväll kör vi igen hehe, så ska sova en liten siesta nu och sedan äta och börja fixa mig för att ta metron om några timmar. Ha de grymt så ska jag lägga ner mig lite mer på bloggandet imorn! pussis 
 
 
Brudarna på renfen. 
 

 
Fick tag på de fetaste glasögonen, de blev en trofé över min första natt i Madrid! Me ghosta.
 

 
Haha, charmiga cheyer detdär. 
Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, keep on bloggin' dude!!! you rock man

2012-09-08 @ 18:39:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback