chilledill

Hola, kom precis hem, har visat Fanny Al Campo tsm med Elvita och Natasha också, passade på att köpa tusen småsaker som jag behövde, nivet sådanna saker som man bara har hemma utan att verkligen uppskatta hehe. Iaf, vad man än vill ha så finns det på Al Campo, jag lovar! 
 
Nu är min värdis ute och gör något, jag vet inte riktigt vad, men hon är borta iaf så jag har huset för mig själv en stund, ganska så skönt faktiskt! tillbringar min frihet med att sjunga högt, gå på toa med öppen dörr, kolla på bästa filmen och äta godisyoghurt! 
 
hoppas alla ni där hemma har det rånice, pusspuss.
 
Kommentarer
Postat av: hannah

du uppdaterar för dåligt finaste sarisen <3

2012-10-10 @ 09:54:13
URL: http://hannahlang.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback