Helgen

Sitter på rummet och myser, det regnar! Jag har öppnat fönstrena på vid gavel, så det är svalt och skönt i hela rummet plus att det luktar sådär gott som bara regn gör. Jag gillar regn. Mycket. Speciellt när det är på en söndagskväll och det ändå inte spelar någon roll, det kommer säkert vara fint imorgon igen. 
 
Helgen har varit väldigt lugn och skön, precis vad jag behövde! I fredgs vart det in till madde med några brudar och bara satt och hade det bra med lite tjejsnack och en väldigt söt servitör hehe. Lördag och idag har det mest varit plugg, har prov på måndag och massa läxor. Fast lite solande och ett par löpturer har jag dock också hunnit med! 
 
Här kommer ett par bilder, någon är från Elvis födelsedag i torsdags också, det var mys! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: frick

Är inte alls avundsjuk på ditt liv sara, inte alls :(
miss you!!

2012-09-29 @ 19:46:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback