helt sick bror

Har vart en sjukdag idag, mådde pyton igår kväll också så bestämde mig imorse för att stanna hemma och bli helt bra. Jag har fått lite plugg gjort idag också men ska jag vara helt ärlig har det mest vart till att sova eller kolla PLL hehe. Men iallafall har jag nu fått i mig lite mat, skönt det eftersom jag inte kunnat äta sedan igår vid lunch... Nu ska jag prata lite med mina bästa och sedan dricka en kopp varm mjölk [min värdis tror att jag kommer bli frisk om jag bara dricker lite varm mjölk och sover ordentligt, visst är hon söt?] och sedan blir det att höppe i säng. Men jag bloggar mer imorgon, hoppas jag tar mig till skolan då, vill verkligen inte missa mycket och hamna efter! 
 
pusspuss 
 
ps, jag saknar mina bröder <3 
 
 
Kommentarer
Postat av: hannah

saknar dig med min lilla goding!
vill ha dig här hemma ju, inte så långt bort!! :D
pusssss <3

2012-09-25 @ 22:04:10
URL: http://hannahlang.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback