Lungan brur

Idag har varit en ganska lugn och chill dag, först på morgonen hade vi dans haha. En mycket entusiastisk spanjor fick faktiskt igång oss ganska så ordentligt, vi provade på både poping, locking, salsa och lite andra danser. Sedan delade vi in oss i grupper om tre och tre, och fick göra våra egna danser som vi sedan skulle visa upp för klassen. Jag, Klara & Isa gjorde ett lite mer "Loreen"-inspirerat nummer som flera av mina goa vänner där hemma nog skulle ha fått sig ett gott skratt åt!
 
Eftermidagen var lite strulig med mitt spanska telefonkort som inte vill funka, men tog en prommenix till supermercado:t som ligger nära mig och tog ut pengar till lärarna (för telefonkortet samt något mer, kommer inte exakt ihåg vad hehe) och treorna (nollning + inspark nästa fredag ;)) och köpte lite redbull. Sedan vart det chillpill i parken i solen och jag allmänt njöt av mitt nya liv en stund. Spanien är bäst, ni som funderar på att söka detta via sundsta nästa år, gör det! Ni som inte går på sundsta men ändå vill åka, sök via kommunen och åk ändå! 
 
Nu ska jag nog snart få äta lite middag, jag hör att Sagrario har börjat fixa nere i köket, och sedan blir det nog nästan att kolla lite TV med henne och till sist sova. Fick mig en siesta idag, men är ganska så trött ändå haha. 
 
Vi hörs imöra! [vilket btw är fredag utifall att någon skulle ha missat det!] http://erefredag.se/
 
peace! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Ninni

hej saris! låter som du verkligen har det mega bra!! saknar dej i skolan och ja överhuvudtaget.
har ellen och sara blogg eller någon annan av dina kompisar där borta? :D

MASSA SLISKIGA PUSSAR TILL DEJ MIN SPANJOR

Svar: hihi hej ninni! saknar dig med, mucho!
yes, sarakv.blogg.se & ellenviolas.blogg.se heter deras bloggar, kolla in dem också! :D

MASSA BESVARADE SLISKISAR OCH POSSAR TILL DIG MI CHICA SUECA!
Sara Larsson

2012-09-06 @ 22:26:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback