Madrid

Idag har jag vart med klassen och tittat runt lite i den fina staden Madrid. Jag är nästan kär i denna plats, det är en sån otrolig blandning av gamla byggnader och moderniteter som passar ihop lika lätt och fint som choklad och jordgubbar [som jag btw fick tillefterrätt idag, heheh älska sagrario<3]. Efter att vi vandrat runt en stund och tittat på olika "sevärdheter" såsom det spanska slottet och några olika museer så gick vi till en jättestor park, där treorna på skolan hade planerat lite lekar åt oss. Det var väldigt varmt (ca 30 grader) men mycket kul och värt det! Mitt lag vann faktiskt några lekar till skillnad från fotbollen igår... 
 
När vi sedan fick fritid så passade jag och några andra grymma brudar på att dra in till innestaden och kirra lite bra shopping, och en hel del saker fick följa med hem faktiskt! Jag, Isa och Klara lyckades också ta metron hem sedan utan att åka vilse alls, trots de två bytena vi gjorde, stolt tjej haha! 
 
Nu ska jag dricka vatten, äta oliver och läsa lite, är sjukt trött efter en dag som denna, det har varit så varmt!! Men jag lyckades faktiskt ta med mig kameran idag, så här kommer lite bilder till Er. 
 
 
Det kungliga slottet i Madrid. Jag skulle ju inte tacka nej till att bo där iallafall! 
 
 
Man kunde ut och ro runt i en del av parken om man ville, så sjukt gulligt haha. 
 
 
Lekte lite lekar med charader....
 
 
....Och den klassiska "trassla in händerna och ta er ut"- leken , som visade sig vara ganska så svår när man var ca 50 pers haha. 
 
 
Amigas i le park. 
 
 
Två goa karlstadbrudar! 
 
Kommentarer
Postat av: anastasia from russia

mycket attraktiva bilder må jag säga :D :D :D

2012-09-08 @ 14:07:17
URL: http://natashasdrogeria.es

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentaren:

Trackback